Gå til innhold

[Løst] Minecraft - Plugin problem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har nettopp satt opp en ny Minecraft-server, og vil gjerne kunne ranke opp osv.

Jeg bruker da HeroChat, og bukkit 1.0.1. Når jeg skriver (in-game) /rank [navn] [rank] kommer det bare opp: "An internal error occurred while performing this command".

Lurer da på om noen har en løsing på dette?

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Her er den. Error skal være et sted her i loggen, men jeg er ikke sikker på hvor.

Har aldri kjørt en server før og vet dermed relativt lite om det.

Vedlegg: Loggen

serverlog.txt

Endret av 42
Skrevet

Ser ikke ut til at du har noen permissions-plugin. Dette må du ha først og fremst.

Last opp loggen på nytt også, hvor du starter serveren, logger inn, logger ut og stopper serveren.

Skrevet

Er fremdeles ikke slik jeg ville ha loggen, MEN er 99.9% sikker på at du mangler en permission-plugin som støtter pluginen du har problemer med.

Skrevet

Jeg lastet ned alt som kan ha med permission å gjøre (i den listen jeg får opp) og startet serveren igjen. Skjer fortsatt det samme. Samme error kommer når jeg prøver å teleportere, så det er nok som du sier, at jeg mangler noe permission-plugingreier...

Noen forslag på hvordan jeg får fikset dette? Nå har pluginen jeg bruker til å ranke forsvunnet helt fra listen, ingen aning hvor den ble av.

Men takk for hjelpen så langt! :D

Skrevet

Du må redigere permissionsfilen din, du kan ikke bare installere det. Det må settes opp i tillegg. Hvordan du gjør dette, får du lete om i tråden til din permissionsplugin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...