Gå til innhold

Trenger et nytt hjem! (RTS spill)


Anbefalte innlegg

Etter 6 år med Rise of Nations har jeg kommet til et punkt der det ikke lenger er lett å finne mostandere på nettet. Spillet har ca 15 spillere online nå og de fleste spiller Scenario.

 

Nå trenger jeg et nytt spill å flytte over til. Jeg har ikke spilt ordentlig på 4-5 år nå. Spilte Rise of Nations noen få ganger i feriene and thats it, så jeg har ikke så mye peiling på alt som har foregått på spillfronten.

 

her er mine krav:

1. må være RTS (strategy spill)

2. må ha rikelig med online spillere :)

3. foretrekker ikke Starcraft lignende spill der ting foregår på en annen planet eller med fremtidige sci-fi utstyr, vil heller ha gammeldagse våpen --> informasjonsalder og ikke noe lengre enn det.

 

kom med forslag! :D

Endret av Triple_DES
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vet du sånn circa hvor mange som er online på multiplayer delen?

orker ikke å lære meg et nytt spill når spillet sakte men sikkert dør ut (Aoe3 hvor utviklingen har tatt slutt for lenge siden)

 

nvm de spillene er jo ikke akkurat byggespill. det er bare en svær hær som skal angripe en annen stor hær.

Endret av Triple_DES
Lenke til kommentar

vet du sånn circa hvor mange som er online på multiplayer delen?

orker ikke å lære meg et nytt spill når spillet sakte men sikkert dør ut (Aoe3 hvor utviklingen har tatt slutt for lenge siden)

 

nvm de spillene er jo ikke akkurat byggespill. det er bare en svær hær som skal angripe en annen stor hær.

tror ikke att du skal bekymre deg for att det er for få som spiller det online :thumbup: dessverre kommer jeg ikke på noen andre spill i slengen...

Lenke til kommentar

Men of War:Assault Squad?

Du kontrollerer infantery, stridsvogner og artillery fra andre verdenskrig og kan spille Skirmish i Singleplayer eller andre moduser i Multiplayer. Mener å si at det har rikelig med spillere.

 

Hva med A-RTS? Som LoL og HoN? (Både HoN og LoL er ganske like. LoL er litt mer casual og har en enklere lærekurve, mens HoN er mer kompetetivt med et trollende og flamende community. Følelsen av å mestre HoN er betydlig større enn mestringsfølelsen i LoL og er mer fast-paced samt animasjoner er awesome.)

 

Håper du finner et godt spill! :thumbup:

Godt nytt år!

 

EDIT: Beklager, leste ikke OP'en ordentlig. Derfor jeg anbefalte disse spillene. Vet ærlig talt ikke om andre RTS spill der du bygger byggninger og en hær annet en SCII som er av nyere tid. Anbefaler fortsatt at du tar en titt på disse spillene.

Endret av Nightmare1518
Lenke til kommentar

Forstår ikke at folk ikke anser hvilket spill personen sier han allerede spiller...

Altså en person som har spilt rise of nations hele livet (som er et typisk macro-focused spill og IKKE micro focused)

HAR HØYST tvilsomt så stor interesse av wc3 eller hon/lol når personen leter etter et lignende spill...

 

Når det er sagt, så er det lenge siden jeg så et nytt rts av den typen komme ut (ron), så jeg har ingen gode forslag selv med mindre 1/2-verdenskrig+++ i tid er akseptabelt evt space.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...