Gå til innhold

Online i Mario Kart 7 fungerer ikke


liahagan

Anbefalte innlegg

Nå har jeg prøvd siden 1. juledag å få kobla Mario Kart 7 på 3DS online, men til ingen nytte. Hver bidige gang får jeg opp "Error Code: 006-0612". 3DS-en kobler seg enkelt og greit til nettet ellers. Den surfer, oppdaterer og handler knirkefritt, men spille vil den altså ikke.

 

Jeg har googlet en del om emnet og finner flere tips, spesielt ett, som handler om no DMZ. Jeg har noe teknisk intelligens så jeg burde klare å følge tips til punkt å prikke, men problemet med dette DMZ-tipset er at jeg ikke finner noe DMZ-innstillinger på ruternettsida, og ingen har lagt ut en "how-to" som passer til min ruter.

 

Jeg har en THOMSON TG789vn som vi fikk fra NextGenTel i forbindelse med fibernett. Har sjekket, og den har nyeste oppdatering, det samme med 3DS-en.

 

Har noen andre dette problemet? Har noen løst det? HJEEELP!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk noen problemer med å koble til 1. juledag. Det virket ellers, men den ville ikke koble seg til på Mario Kart. Fikk en feilmelding, men etter noen ganger så gikk det, har vært online siden.

 

Vil tro det er noe sånt som skjer deg også, siden du også kommer på nettet med 3DS ellers.

Lenke til kommentar

Jeg fikk noen problemer med å koble til 1. juledag. Det virket ellers, men den ville ikke koble seg til på Mario Kart. Fikk en feilmelding, men etter noen ganger så gikk det, har vært online siden.

 

Vil tro det er noe sånt som skjer deg også, siden du også kommer på nettet med 3DS ellers.

 

vel nå har jeg prøvd flere ganger daglig siden den 25. og fortsatt den samma meldinga. Jeg får kontakte Nintendo og sjekke om de har en løsning

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...