Gå til innhold

Fraktpris på Tv fra Dustin


Anbefalte innlegg

JEg har bestillt en 32" tv til sønn min fra Dustin. Men jeg skjønner ikke helt fraktprisen. Det står oppgitt "fra 99,-" Men så står det at frakt på pallevare som f.eks plasma og LCD-tv koster 799,-

 

Jeg betalte med kort og betalte da 99,-

Vil det komme en regning på 700,- til? Da er jo kjøpet uaktuellt for min del hvertfall.

 

Noen som har erfaring?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

JEg har bestillt en 32" tv til sønn min fra Dustin. Men jeg skjønner ikke helt fraktprisen. Det står oppgitt "fra 99,-" Men så står det at frakt på pallevare som f.eks plasma og LCD-tv koster 799,-

 

Jeg betalte med kort og betalte da 99,-

Vil det komme en regning på 700,- til? Da er jo kjøpet uaktuellt for min del hvertfall.

 

Noen som har erfaring?

 

Lurt om du linker det spesifikke produktet.

 

Normalt kommer TV på palle og har slik pris som du nevner - men du vil normnalt betale for det direkte i regningen, så om du faktisk har betalt 99NOK så vil jeg tro det er det som gjelder. Det er jo ikke umulig at det er andre regler for noen produkter. 32" er jo ikke veldig stort i forhold til mange andre TVer, og det er gjerne en enklere transportmetode for disse.

 

EDIT: når jeg tester raskt og legger inn både en 32" og en 46" i handlekurven så ser jeg at den store får pallepris mens den andre får postpris (faktisk gratis med dtudentkonto pga. kjøp over 2000NOK). Det indikerer vel ihvertfall at små TVer gjerne går under litt andre regler og du unngår den fulle palleprisen. Jeg vil annta dermed at regnignen din er korrekt slik som du har fått den og at du ikke trenger å bekymre deg videre.

 

Men selvfølgleig - send gjerne en mail til dustin om du er usikker. Det er jo de som vil kunne svare deg best.

 

-Stigma

Endret av Stigma
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg skal da ikke være student resten av livet...

Merkelig i grunnen at Dustin skal ha 799 kr for frakt til postkontoret, mens Elkjøp nøyer seg med 129 for å kjøre tven helt hjem til døra mi :whistle:

 

 

Er vel ganske åpenbart. Dustin sender gjennom posten over lang distanse og Elkjøp allerede har logistikken på plass og kan sende mye billigere fra sin butikk/lager i nærheten.

 

Er fordeler med å ha butikker over alt vettu

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...