Gå til innhold

Eksportere redigert stoff til AVI e.l. i Magix Movie Edit Pro?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg redigerer i Magix og prøver å eksportere som AVI e.l. for å lage en fil som jeg kan legge ut på nettet i stedet for å brenne.

 

Tror jeg har prøvd det meste av alternativer her, men har ikke funnet noen måte å gjøre dette på.

 

Noen som vet?

 

Vennlig hilsen

 

Jan

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du gir for lite opplysninger.

 

Vet du ikke hvordan du skal eksportere?

 

Får du eksportert noen typer filer?

 

Hva skjer når du prøver å eksportere?

 

Er det et betalt versjon av programmet eller en gratis/trail versjon?

 

Gjør du som i denne videoen når du eksporterer (to forskjellige eksporterings muligheter utenom å brenne disk)?

 

http://www.youtube.com/watch?v=FiVceTSqBrY

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Du gir for lite opplysninger.

 

Vet du ikke hvordan du skal eksportere?

 

Får du eksportert noen typer filer?

 

Hva skjer når du prøver å eksportere?

 

Er det et betalt versjon av programmet eller en gratis/trail versjon?

 

Gjør du som i denne videoen når du eksporterer (to forskjellige eksporterings muligheter utenom å brenne disk)?

 

http://www.youtube.com/watch?v=FiVceTSqBrY

 

Takk for svar! Jeg skal forsøke å si litt mer:

 

Ja, jeg vet hvordan jeg skal eksportere, dersom jeg har forstått menyen riktig, nemlig: File, Export movie.

 

Tilsynelatende får jeg det til, men når jeg prøver å åpne fila, er den enten svart, eller jeg får beskjed om at den ikke kan åpnes, har prøvd i ulike program.

 

Jeg bruker en prøveversjon, og det er godt mulig at man ikke kan eksportere uten å ha registrert først. Men jeg vil jo ikke registrere før jeg vet om programmet duger. Tidligere har jeg brukt Pinnacle, som jeg stort sett har vært fornøyd med, ustabilt riktignok, men intuitivt.

 

Skal se videoen du sendte lenke til, og prøve litt videre, men får ikke gjort det før tidligst i morgen!

 

Vennlig hilsen

 

Jan

Lenke til kommentar

Ingen grunn til å betale for et program som Magix. Da er Sony Vegas et billigere og bedre alternativ.

 

Her er et par gode redigerings program;

 

Lightworks- Advanced Editing Software... Free for Everyone (ganske så avansert gratisprogram)

 

(enklere program med gratis prøve versjoner)

 

VideoPad Video Editor- Video Editing Software Made Easy

 

TrakAx

Endret av arthon
Lenke til kommentar

Jeg tror at Arthon kanskje ikke har den helt store erfaringen med Magix, når han omtaler programmet såpass nedsettende.

 

Hvilken utrolig hjelpsom kommentar.

 

 

Siden du har den positive erfaringen med Magix, hvorfor forteller du ikke trådstarter hvordan han skal løse problemet han har?

 

Jeg følger ganske godt med på hvilke redigerings program som blir anbefalt, men har aldri sett Magix anbefalt som noe spesielt fordelaktig. Spesielt ikke når programmet koster fra 549,- til 999.- (og det er til påstått nedsatt pris) som er omtrent det samme du kan få versjoner av Sony Vegas, som er et veldig anerkjent program. Sett også i forhold til gratis program som Lightworks og Davinci Resolve lite (som snart kommer med gratisversjon for Windows).

 

Så; "syng din pris" for Magix og hvorfor noen burde betale såpass mye for programmet?

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...