Edstro Skrevet 25. desember 2011 Skrevet 25. desember 2011 (endret) Hei. I 2005 tror jeg? Begynte jeg å spille world of warcraft. Spilte til level 60 som var max og fikk kontoen banned. Hvorfor husker jeg egentlig ikke helt klart, men jeg tror det var fordi jeg brukte en fiskebot. Uansett, jeg tok min straff og kranglet ikke noe mer på det. Visste at jeg hadde brutt TOS. Så jeg opprettet en helt ny konto og spillte på den. Tok deretter en lang pause helt frem til i år. Å har begynt å spille igjen i desember. Altså ca 6 år pause. Kontoen fungerer helt fint. Desverre hadde jeg vel egentlig glemt at den gamle kontoen var banned, så jeg merget den gamle kontoen som var banned med min battlenet account. Så nå har jeg to wow kontoer på min battlenet account. En som er åpen og virker og en som ble banned i 2006 etter hva jeg husker. Eierskapet spiller ikke noe rolle her for jeg er faktisk eier av begge kontoene. Det jeg lurer på om det er et problem fra blizzard sin side? Hadde jeg kommet på at den var banned så hadde jeg ikke merget den med min battlenet konto, men det gikk så fort i svingende. Etter jeg hadde testet kontoen kom hukommelsen tilbake og sa ja jeg fikk den kontoen banned. Etter hva jeg ser på blizzard sin side kan jeg ha så mange wow kontoer jeg ønsker på min battlenet konto (noe som i seg selv er smart, da man slipper å huske på ulike kontonavn). Alikevell er det unødvendig å ha en stengt konto inne på min battlenet konto. Hvordan forholder blizzar seg til dette? Jeg ser ikke problemet med tanke på at jeg er eier av begge kontoene. Kan jeg få slettet den banned kontoen fra min battlenet konto, eller er det forsent? Ønsker gjerne innspill. På forhånd, takk for hjelpen. Endret 25. desember 2011 av Edstro
BlueEAGLE Skrevet 25. desember 2011 Skrevet 25. desember 2011 Tror nok at Blizzard sitt brukerstøtteforum er en bedre plass for dette spørsmålet da dette går direkte på deres tolkning av regelverket. Personlig så er jeg av den oppfatningen at en person som en gang har jukset i en MMORPG ikke har noe inne på noen MMORPG eller online-spill å gjøre i det hele tatt. Selv om det har gått seks år. Men så er jeg kanskje litt strengere enn gjennomsnittet når det kommer til juksemakere.
GenRabbit Skrevet 25. desember 2011 Skrevet 25. desember 2011 (endret) Tror nok at Blizzard sitt brukerstøtteforum er en bedre plass for dette spørsmålet da dette går direkte på deres tolkning av regelverket. Personlig så er jeg av den oppfatningen at en person som en gang har jukset i en MMORPG ikke har noe inne på noen MMORPG eller online-spill å gjøre i det hele tatt. Selv om det har gått seks år. Men så er jeg kanskje litt strengere enn gjennomsnittet når det kommer til juksemakere. Med det utgangs punktet bør ikke folk som har mistet lappen heller få den igjen noengang. Etter seks år så kan folk ha forandret seg. Jeg liker heller ikke juksere men det får være måte på. Synes i det hele tatt at man får merged en frisk konto med en som er bannet er ganske idiotisk, burde i det minste få en advarsel om det. Endret 25. desember 2011 av GenRabbit
Swafty Skrevet 26. desember 2011 Skrevet 26. desember 2011 Tviler på at det gjør noe. De tenker bare penger. De vil egentlig ikke banne folk, men når folk klager så må de. De bruker jo jævlig lang tid på når de banner folk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå