Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

jeg har glemt resepten hjemme og har medisin for bare 7 dager igjen.


Gjest medlem-16183

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-16183

Hei, jeg har greid å glemme den blå resepten min for antipsykotika, jeg har medisin for 7 dager igjen her i Tromsø. Jeg bor til vanlig i Hamar.

 

Finnes det noe nødløsning hvor jeg kan få en ny resept i Tromsø eller er det beste å få fakset en fra en av legene mine i Hamar? Jeg er veldig bekymret for min psykiske helse og hvordan det skal gå hvis jeg ikke får medisinen min.

 

Det jeg lurer på er, har jeg god nok tid på meg til å ordne en ny resept eller er det for mange helligdager eller dager hvor det er stengt?

Endret av medlem-16183
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg har greid å glemme den blå resepten min for antipsykotika, jeg har medisin for 7 dager igjen her i Tromsø. Jeg bor til vanlig i Hamar.

 

Finnes det noe nødløsning hvor jeg kan få en ny resept i Tromsø eller er det beste å få fakset en fra en av legene mine i Hamar? Jeg er veldig bekymret for min psykiske helse og hvordan det skal gå hvis jeg ikke får medisinen min.

 

Det jeg lurer på er, har jeg god nok tid på meg til å ordne en ny resept eller er det for mange helligdager eller dager hvor det er stengt?

 

Trodde du var kommet deg til Pakistan nå, men ser at du er i Tromsø.

Ikke noe problem mht. medisinen din. Har kjentfolk i Tromsø så det er bare å sende adressen din på PM, så sender jeg noen dit pronto med riktig medisin for riktig problem.

G :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trodde du var kommet deg til Pakistan nå, men ser at du er i Tromsø.

Ikke noe problem mht. medisinen din. Har kjentfolk i Tromsø så det er bare å sende adressen din på PM, så sender jeg noen dit pronto med riktig medisin for riktig problem.

G :)

Seriøst? Det er nok flere enn ham som gjerne skulle hatt noen online-resepter! Send meg gjerne en PM dersom du kan fikse den slags!

 

On topic: Gjør som bonkytonk sier!

 

Mvh Jultomten :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...