snaxzor89 Skrevet 18. desember 2011 Skrevet 18. desember 2011 har lastet ned en del BD filmer i format 720p.BluRay.x264. hvordan kan jeg få lagt disse inn på en minne penn? har en penn på 32gb å filmen er bare 6.8gb men jeg får beskjed om at minnepennen er full når jeg prøver å kopiere den over. må jeg konvertere 720p.BluRay.x264 filen som mest trolig er en mkv fil om til en mp4/mpeg4 fil? eller er det en lettere måte å gjøre dette på ??? takk for hjelpen på forhånd
Wrasko Skrevet 18. desember 2011 Skrevet 18. desember 2011 Trolig så er minnepennen formatert i FAT32, dvs maks 4gb på 1 fil. Formater til NTFS eller ext
Joagamer Skrevet 18. desember 2011 Skrevet 18. desember 2011 (endret) Hvilket filsystem har minnepennen? Om det er FAT32 så støtter det bare filer opp til 4 GB. Isåfall kan du formatere minnepennen med NTFS filsystemet, så burde det funke. Edit: Ja, som også Wrasko sa. Endret 18. desember 2011 av Joagamer
snaxzor89 Skrevet 18. desember 2011 Forfatter Skrevet 18. desember 2011 Trolig så er minnepennen formatert i FAT32, dvs maks 4gb på 1 fil. Formater til NTFS eller ext hvorfor i svarte tenkte jeg ikke på det. har jo frasken meg gjort det før (stor skamm) tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå