veingotte Skrevet 16. desember 2011 Skrevet 16. desember 2011 Hei Har en veninne som er ganke plaget med kviser, og har fått litt arr etter de. Noen som vet hvor mye det koster å bruke laser til å fjerne arrene med?? 123jente1234
Phelge Skrevet 16. desember 2011 Skrevet 16. desember 2011 Hvorfor har alle en venninne eller en kamerat som er plaget med et eller annet?
AnonymDiskusjon Skrevet 16. desember 2011 Skrevet 16. desember 2011 Hei, jeg selv sliter veldig med arr etter kviser (både rødhet og den "tradisjonelle" typen arr). Jeg har vært på Ellipsklinikken og tatt laser kun mot rødheten, da jeg ikke bryr meg så mye om de andre arrene. Den laseren jeg har brukt koster 2500 per gang og man må regne med 3-5 ganger. Jeg er ikke ferdig enda, så kan ikke si så mye om resultatet men krysser fingrene. De har også laser som jevner ut ansiktet, men denne går hovedsakelig på arr som sitter nede i huden og ikke rødhet. Denne laseren er en god del dyrere, men jeg husker ikke hvor mye i farten. Jeg anbefaler å dra til Ellipseklinikken, eller en annen hudpleier som tilbyr laser, og bestille en konsultasjon og høre med dem om muligheter man har. Det varierer om de tar betalt eller ikke for konsultasjon, men det er i hvertfall gtatis hos ellipseklinikken. Håper du fikk litt svar (: Postet av anonym: 7911fd1e5cc93dabc1b2def51d8c5c40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå