Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Google chrome låser seg på spefikk side


Anbefalte innlegg

Jeg bruker Google Chrome som nettleser. Det har jeg gjort i minst ett år uten noen som helst problemer. Nå har derimot min pc begynt å låse seg hvis jeg går inn på noen spesielle sider. Dette gjelder først og fremst igoogle. Etter at disse sidene kommer fram stopper alt opp. Musa virker (pekeren flytter seg) men markøren står konstant som ventesymbol (roterende "ball"). Det går ikke an å avslutte Chrome, ikke åpne andre programmer og heller ikke se Dock. Eneste mulighet er å holde av/på-knappen inne til den slår seg av og deretter starte fra bunnen igjen. Neste gang Chrome kommer til samme sidene er det samme lekse igjen. Legger til at Safari/ firefox/ opera aldri har problemer med disse sidene.

Jeg prøvde i dag som siste utvei å avinstallere Chrome og laste ned på nytt. Dessverre hender akkurat det samme med den nyinstallerte versjonen når jeg kommer til de aktuelle sidene.

Hva kan jeg gjøre for å rydde opp i dette. Regner med at det ligger noe rusk og forstyrrer ett eller annet sted, men vet ikke hvordan jeg finner det. Tydeligvis blir det ikke borte selv om programmet slettes og legges inn på nytt.

Tips/hjelp mottas med takk!

 

 

regine

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...