Gå til innhold

40" Sandstrøm tv som ikke kjører full hd til pc


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg kjøpte i februar en tv hos elkjøp. Jeg sa da klart og tydelig ifra at jeg måtte ha full hd ettersom jeg skulle bruke den som pc-skjerm når jeg fikk ny pc. For noen uker siden kjøpte jeg da en ny pc med full hd skjermkort. Så når jeg da kobler til tv-en med HDMI kabel får jeg kjørt 1980x1080 oppløsning, men bilde klarer ikke og autojustere seg selv. Det er akkurat som bilde er større enn tv-en. Jeg ser bare litt av oppgavelinja og på begge sider blir litt av bilde borte. Jeg har sett på innstillinger på tv-en om autojustering, jeg har sjekka pc-en, oppdatert driver osv. Men ingenting hjelper! Det står også på pc-en at det anbefales at jeg kjører i 1366x768.

 

Etter mye testing dro jeg på elkjøp for og høre hva de mente om dette. Svaret jeg fikk var at det var noe galt med pc-en min eller at dette er en av de tv-ene som ikke støtter full hd til pc. Dette høres da jævlig tvilsomt ut ettersom hvis man bruker HDMI-kabel burde ikke tv-en vite hva som er i den andre enden.

 

Her er også informasjon om tv-en jeg fant når jeg googla den.

https://prisguiden.no/produkt/sandstrom-40ls9705--149682

 

I tv-en står det at det er 1080p, men på detaljer står det at den bare er HD-klar. SÅ hva skjer?!

 

Begynner og bli rimelig frustrert! Har elkjøp rett, eller har de solgt meg feil produkt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...