ICEERN Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Hei Jeg kjøpte i februar en tv hos elkjøp. Jeg sa da klart og tydelig ifra at jeg måtte ha full hd ettersom jeg skulle bruke den som pc-skjerm når jeg fikk ny pc. For noen uker siden kjøpte jeg da en ny pc med full hd skjermkort. Så når jeg da kobler til tv-en med HDMI kabel får jeg kjørt 1980x1080 oppløsning, men bilde klarer ikke og autojustere seg selv. Det er akkurat som bilde er større enn tv-en. Jeg ser bare litt av oppgavelinja og på begge sider blir litt av bilde borte. Jeg har sett på innstillinger på tv-en om autojustering, jeg har sjekka pc-en, oppdatert driver osv. Men ingenting hjelper! Det står også på pc-en at det anbefales at jeg kjører i 1366x768. Etter mye testing dro jeg på elkjøp for og høre hva de mente om dette. Svaret jeg fikk var at det var noe galt med pc-en min eller at dette er en av de tv-ene som ikke støtter full hd til pc. Dette høres da jævlig tvilsomt ut ettersom hvis man bruker HDMI-kabel burde ikke tv-en vite hva som er i den andre enden. Her er også informasjon om tv-en jeg fant når jeg googla den. https://prisguiden.no/produkt/sandstrom-40ls9705--149682 I tv-en står det at det er 1080p, men på detaljer står det at den bare er HD-klar. SÅ hva skjer?! Begynner og bli rimelig frustrert! Har elkjøp rett, eller har de solgt meg feil produkt? Lenke til kommentar
avo Skrevet 16. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2011 Den TVn er IKKE full HD... Oppløsning: 1366x768 (WXGA) Den takler nok 720 rimelig greit, men ikke 1080 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå