Gå til innhold

Hjelp til valg av headset til ca 1000kr


Markelure

Anbefalte innlegg

Hei

 

er på leting etter nytt headset. makspris jeg tenker meg er 1000kr. kan strekke meg litt om jeg får noe mye bedre.

 

ser hovedsakelig etter noe å bare bruke hjemme da jeg har noen sennheiser cx400II øreplugger jeg bruker på farten.

 

skal kun brukes til musikk, ikke noe surround lyd opplegg.

 

musikken jeg hører på er for det meste dubstep, pop og hiphop.

 

liker mye bass og MÅ spille høyt. blir gal av å høre en skikkelig god sang på for lavt volum om jeg er i riktig humør.

 

Så håper noen kanskje har tips til valg. evnt noen punkter jeg har glemt å nevne :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denon AH-D1100 (har selv storebroren D2000 og den har helt perverst dyp og kraftig bass, selv ved lavt lydvolum).

 

Sony MDR-XB700. Eventuelt XB1000. Kjenner ikke til denne hodetelefonen, men den har mottatt noenlunde bra omtale på verdensveven og navnet (XB - extra bass) sier jo det meste ...

 

Audio-Technica ATH-M50. Fått mye skryt i hodetelefonmiljøet, bl.a. for bassen. Kjenner ikke til denne hodetelefonen personlig.

Lenke til kommentar

takker for svar,

 

audio-technica så ganske kjekke ut. ser dem beskriver at dem er lettdrevne noe som jeg ser på som viktig. er dem for tungdrevne må jeg jo ha forsterker utenom får å kunne få opp volum.

 

ser i lyd og bilde testen av sony hodetelefonene at dem og beskriver som dem er fine til å bli drevet av iPod.

 

nå skal ikke jeg høre med dem igjennom iPod, men bærbar pc. den trykker ikke ut noe spessielt mer power :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...