Gå til innhold

BK: Måneskinn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott komp og fin eksponering

Men jeg får en følelse av at dette er litt for lyst til å skape den rette nattstemningen.

Jeg er ikke sikker på det, men jeg mener at månelys som treffer snøen vanligvis er mer blå enn gul

Skrevet

Men jeg får en følelse av at dette er litt for lyst til å skape den rette nattstemningen.

Jeg er ikke sikker på det, men jeg mener at månelys som treffer snøen vanligvis er mer blå enn gul

Joda, ikke uenig i det du skriver. Det gule lyset er strølys fra gul/orange gatelys. Et helt på forsøkstadiet her, så ta det for hva det er. Spennende er det i alle fall. :)

Takk for kommentaren Wasco.

Skrevet

Flot nat-landskabsbillede. Vanskeligt at eksponere. Blev lidt mørkt i baggrunden. Efter histogrammet har du meget af billedet i de mørke område - kunne måske godt tage lidt mere lys - men skal også harmonere med din oplevelse.

Skrevet

Joda, ikke uenig i det du skriver. Det gule lyset er strølys fra gul/orange gatelys. Et helt på forsøkstadiet her, så ta det for hva det er. Spennende er det i alle fall. :)

Takk for kommentaren Wasco.

Gatelys ja - det forklarer det gule lyset :o)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...