Morten Ellingsen Skrevet 8. desember 2011 Skrevet 8. desember 2011 Det er helt sant det du skriver Håkon. Jeg har vært der mange ganger og sett Nøkken nesten hver gang. Tar jeg ikke helt feil så ser vi`n helt oppe til venstre i bilde. Flott speiling og morsom historie.
Tokke Skrevet 8. desember 2011 Skrevet 8. desember 2011 Flot sted og motiv - fint set og fortalt af dig Håkon. Jomfruland, hvor finder jeg det?
smort1 Skrevet 8. desember 2011 Skrevet 8. desember 2011 Tøft og snedig bilde, ledaget av en god fortelling! Nissen finnes! 4'er!
Håkon Øvermo Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Skrevet 8. desember 2011 Flot sted og motiv - fint set og fortalt af dig Håkon. Jomfruland, hvor finder jeg det? Hei Steen takk for hygglig tilbakemelding, Jomfruland ligger utenfor Kragerø som er telemarks sørligste kommune, det går ferje ut dit om sommeren, camping, sykkelutleie, konserter, et spennende sted. 1
Thore Raaen Skrevet 8. desember 2011 Skrevet 8. desember 2011 Fint bilde av det berømte tjernet. Flott speiling av furua og fine farger.
Tokke Skrevet 9. desember 2011 Skrevet 9. desember 2011 Flot sted og motiv - fint set og fortalt af dig Håkon. Jomfruland, hvor finder jeg det? Hei Steen takk for hygglig tilbakemelding, Jomfruland ligger utenfor Kragerø som er telemarks sørligste kommune, det går ferje ut dit om sommeren, camping, sykkelutleie, konserter, et spennende sted. Tak for det Håkon - altid hyggeligt at lære nyt om Norge.
Anbefalte innlegg