Gå til innhold

Hjelp til valg av Android smartphone ca 3000 kr!


Anbefalte innlegg

Hei!

Nå som min gamle Galaxy Spica er blitt ubrukelig grunnet lagg (laget siden dag 1, vel å merke), er det på tide med ny telefon. Har lest en del av testene til amobil, men klarer ikke helt å bestemme meg. Er så utrolig mye forskjellig, og spørsmål som "hva er best av en telefon med 5 på terningen som er 1 år gammel, enn en telefon med 4 på terningen som er 1 mnd gammel?" dukker opp.

 

Den må ha Android og koste rundt 3000.

Jeg gir blanke f i hvor bra kamera og videoopptak det er, det er som regel ganske dårlig uansett :thumbdown:

Bør helst ikke være for stor. Når det begynner å bli så stort som Galaxy S2, begynner det å bli litt i største laget (men for all del, kom med forslag).

Greit med god skjerm, men krever ikke HD oppløsning.

 

Har spesielt ett krav: jeg tåler ikke lagg. Lagg på en smartphone er det verste som finnes, og jeg hater det mer enn noe annet i hele verden :tease: Jeg har ikke planer om å se 1080p HD filmer uten å konvertere dem først, har ikke så høye krav, men det bør ikke lagge i menyer, applikasjoner (og evt. spill).

 

Utenom det liker jeg Samsung sitt grensesnitt ganske godt, men er åpen for å prøve teknologi som HTC Sense osv.

 

På forhånd takk for alle forslag! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skaff et tele2 abonnement og kjøp samsung galaxy s2 på siba.no med forlenging for 239,- per mnd.

2869,- + frakt og kostnaden for tele2 abonnement. Telefonen er ulåst.

Bedre telefon får du ikke idag uansett pris.

 

edit: glemte å nevne hvor

Endret av Looptop
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...