Tokke Skrevet 28. november 2011 Skrevet 28. november 2011 Anaerob Bildet er fjernet. Beskrivelse: Wiki: Anaerob kommer af græsk an = "ikke" + aër = "luft". Ordet betyder: "ikke iltkrævende", og det bruges i biologien om nedbrydningsprocesser, der kan foregå uden adgang til ilt. Det bruges også om de organismer, som kan leve i miljøer, hvor der mangler ilt.... Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden
Tor r Skrevet 28. november 2011 Skrevet 28. november 2011 Bilde/tekst.6 Komp.4 Farger.4 Kreativitet.5 Lys.4 Behandling.? Tone.4 Teknisk.5 Totalintrykk.4,5 Tanker om bilde,et meget godt eksempel på hvordan en historie hever et bilde. 1
raorbech Skrevet 28. november 2011 Skrevet 28. november 2011 Spennende bilde syntes kanskje det ble litt tungt ned i venstre hjørne. denne ene ballen tok mye fokus. ville klippet like under den nederste navlestreng om jeg kan kalle. fikk litt ailiens assosiasjoner til disse. 1
Håkon Øvermo Skrevet 28. november 2011 Skrevet 28. november 2011 Slike baller har jeg rett uten for vinduet Steen, det er ofte vansklig å fotografere disse og lage gode utsnitt. Jeg syntes du har lykkes godt, både med diagonalene, og at du velger å ha det luftig på høyre side. Teknisk er det aldri noe å sette fingeren på hos deg. Ha en fin kveld. 1
smort1 Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 Grei dok men noget hårdt beskåret kanskje! 3'er!
Anbefalte innlegg