Vent180dager Skrevet 26. november 2011 Skrevet 26. november 2011 Hei! Jeg bestemte meg nylig å prøve å installere såkalte "Windows 7 Visual Styles" på PCn min, men etter å ha prøvd meg fram og funnet ut at alle stilene jeg hadde lyst på var meget ustabile (Explorer.exe kræsjet hele tiden) bestemte jeg meg for å systemgjennoprette maskinen til før jeg begynte med alt dette. De mest nevneverdige tingene jeg gjorde var først å; -Installerte http://uxstyle.com -Byttet ut Explorer.exe -La til nye temaer i Windows\Resources\Themes -Patchet datamaskinen med Universal Theme Patcher da jeg ikke fikk til å ta over Explorerframe.dll. Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette, eller må jeg venne meg til å vente ett halvt minutt på at datamaskinen skal slutte å kræsje hver gang jeg slår den på? Takk på forhånd:)
helsten2 Skrevet 26. november 2011 Skrevet 26. november 2011 Blir gjetting fra min side, men har du prøvd: Windows 7 - Repair Install ?
Vent180dager Skrevet 26. november 2011 Forfatter Skrevet 26. november 2011 Blir gjetting fra min side, men har du prøvd: Windows 7 - Repair Install ? Da jeg fikk PCn brente jeg en backup på åtte CDer, går det ann å bruke den? Har aldri fått med en Windows CD med noen pc :/
Vent180dager Skrevet 27. november 2011 Forfatter Skrevet 27. november 2011 Formater. Det blir nok siste utvei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå