Harald Gjerholm Skrevet 23. november 2011 Skrevet 23. november 2011 Fårer V2 Bildet er fjernet. Beskrivelse: Bildet er tatt under den siste potetopptagingen i et ellendig tåkete vær ved alleen som markerer inngangen til Jevnaker. Når været er fint er det en flott utsikt over Randsfjorden og bygda forøvrig, Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden
Tokke Skrevet 23. november 2011 Skrevet 23. november 2011 Spændende at arbejde med tåge i fotografier - men svært. Flot række træer der forsvinder indover i billedet og fint med kartoffelrækkerne der følger med. Synes at det udgåede træ forstyrrer udtrykkey lidt. På min skærm ser det ud som om der er lidt farvestik (blå/grøn) i billedet, men det skyldes måske tågen.
Jan Erik Engan Skrevet 23. november 2011 Skrevet 23. november 2011 Flott mystikk.Men ser jo flere muligheter her da...som feks ett i høyde format,hvor du står nermere veien?
smort1 Skrevet 23. november 2011 Skrevet 23. november 2011 Ok tåkebilde dette! Fikk tanker om et aldri så lite blåstikk i fargene og at bildet heller mot venstre, men det kan være synsbedrag.....! God 3'er herfra!
Morten Ellingsen Skrevet 23. november 2011 Skrevet 23. november 2011 Har du gått i tåka igjen nå Harald? Et bra bilde som jeg mener hadde blitt enda bedre med et klipp rett til høyre for det døde treet? Gjør en test!!
Anbefalte innlegg