Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Privatisteksamen i internasjonal engelsk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva kan man forvente i internasjonal engelsk? Jeg tar opp dette faget som privatist, men jeg har aldri hatt det på videregående før. Er det en typisk engelsk stil som man alltid har hatt eller baserer eksamenen seg veldig etter boka?

 

 

Jeg tar selv opp internasjonal engelsk, og kom faktisk opp i det faget da jeg hadde det på VGS. Det jeg husket var at den skriftlige eksamen var akkurat som en vanlig engelsk eksamen, der det er flere små oppgaver som gikk masse ut på grammatikk forståelsen din, og så er det selve hovedoppgaven der du må basere masse på skrive egenskapene dine. Som en norsk eksamen kan vi si.

 

den muntlige delen hadde jeg den nye metoden der vi fikk ett tema 2 dager på forhånd, så dro hjem og forberedte oss med å presentere en powerpoint presentasjon, etter den presentasjonen spør læreren og sensoren spm angående kapitlet du måtte lese på.

Men siden du tar opp faget som privatist blir det nok den gamle metoden. Så den er jeg litt usikker på. men les på denne linken angående en annen person (hakasu) som hadde engelsk internasjonal den gamle metoden ;)

kanskje det hjelper deg litt!

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1173918

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...