SaitekEclipse Skrevet 17. november 2011 Skrevet 17. november 2011 Hei, Noen som har XFX/AMD Overvolt tool for Radeon 5970 liggende som de kunne sende meg over mail? Ønsker å overklokke kortet mitt men finner ikke Overvolt tool på nettet lengere. MSI afterburner gir ikke muligheten til memory voltage økning bare core voltage slik Overvolt tool gir. Supert om noen kan dele om de har Overvolt tool liggende
diosyris Skrevet 17. november 2011 Skrevet 17. november 2011 (endret) Hei, Noen som har XFX/AMD Overvolt tool for Radeon 5970 liggende som de kunne sende meg over mail? Ønsker å overklokke kortet mitt men finner ikke Overvolt tool på nettet lengere. MSI afterburner gir ikke muligheten til memory voltage økning bare core voltage slik Overvolt tool gir. Supert om noen kan dele om de har Overvolt tool liggende Kan du ikke bruke denne? : http://www.x-drivers.com/catalog/tweaking/video_cards/companies/ati/models/hd_5970_overvoltage_utility/wrong_code/14621.html Endret 17. november 2011 av diosyris
SaitekEclipse Skrevet 18. november 2011 Forfatter Skrevet 18. november 2011 Har prøvd den linken, men får bare opp error når skal installere så den funker ikke for meg desverre. Men takk uansett
SaitekEclipse Skrevet 18. november 2011 Forfatter Skrevet 18. november 2011 Jepp prøvde MSI AB beta 2.2.0 beta 8 nå. Får ikke opp memory voltage slik som vises på bildet her
Loefthal Skrevet 18. november 2011 Skrevet 18. november 2011 Umm, nå er jeg ingen ekspert på overklokking, men hvorfor vil du øke spenningen på minnet? Er det ikke Core-voltage som er tingen?
SaitekEclipse Skrevet 18. november 2011 Forfatter Skrevet 18. november 2011 Var bare for å få memory clock til å gå høyere, krasjer for meg når jeg går til eller over 1200mhz. Kanskje ikke så mye av betydning men hadde vært artig å prøvd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå