Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Flytte bilen uten førerkort?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har nettop flytta fra Jessheim til Asker, og nå må jeg flytte bilen min! Den må flyttes med henger fordi bremsene gjør at den ikke er i stand til å kjøres! Jeg har ikke førerkort, så har ingen mulighet til å kjøre den på henger selv, og ingen jeg kjenner kan hjelpe! Så jeg lurte på om det finnes noe firma eller lignende som kan ordne dette? Som ikke koster en formue!

 

-Chiru

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare kjør selv og sats på at du ikke blir stoppet og ikke kjør får fort!

 

Så blir det en fest når du får sleng på hengeren, krasjer med noen, og får avkortning på forsikringen siden du har kjørt uten førerkort. Er du riktig heldig da, så må du vinne neste ukes pott i Vikinglotto for å bli gjeldsfri..

 

Til trådstarter: Legg ut saken på en mittanbud-anbudstorg-minjobb-lignende side, så tar folk kontakt med deg og tilbyr en pris for jobben.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bare kjør selv og sats på at du ikke blir stoppet og ikke kjør får fort!

 

Så blir det en fest når du får sleng på hengeren, krasjer med noen, og får avkortning på forsikringen siden du har kjørt uten førerkort. Er du riktig heldig da, så må du vinne neste ukes pott i Vikinglotto for å bli gjeldsfri..

 

Til trådstarter: Legg ut saken på en mittanbud-anbudstorg-minjobb-lignende side, så tar folk kontakt med deg og tilbyr en pris for jobben.

 

Det er jo det som er kjipt, så det aller beste er å vente med å kjøre til du har lappen ;)

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg har nettop flytta fra Jessheim til Asker, og nå må jeg flytte bilen min! Den må flyttes med henger fordi bremsene gjør at den ikke er i stand til å kjøres! Jeg har ikke førerkort, så har ingen mulighet til å kjøre den på henger selv, og ingen jeg kjenner kan hjelpe! Så jeg lurte på om det finnes noe firma eller lignende som kan ordne dette? Som ikke koster en formue!

 

-Chiru

 

En metode kan jo være å melde seg inn i NAF/Viking/Falck eller lignende og bruke veihjelp/hjemtransport fra dem. Men det er kanskje litt på kanten av hva tjenesten egentlig er ment for.

 

Måtte ikke flytte min mer enn ca 2km med defekte bremser. MEd sen kveld, lavt gir og håndbrekk gikk det greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...