Gå til innhold

Kan du anbefale en webhost?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei (Følte ikke helt at det passet inn i denne kategorien. Bare flytt det hvis det er feilplassert. Må i så fall beklage) (Må også beklage at jeg ikke har mye kunnskaper om akkurat dette, og aner ikke om jeg brukte riktig ord i emnetittelen eller ei)

Har da tenkt å hoste en nettside, og lurte på om dere kunne anbefale host? Har planer om å starte en nettbutikk der vi selger "softwares", derfor har jeg noen kriterier:

• Rask båndbredde (Både opplasting og nedlasting (Nedlasting av filer fra nettbutikken))
  • I alle fall 10 GB lagringsplass
  • Helst ikke mer en 500-800 kr året
  • SSL

Håper virkelig noen her kan anbefale en webhost! Takker og bukker for svar, på forhånd!

Endret av stigah
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser grensen din er 800, men tenkte å nevnte at du for 1380,- i året får du en helt egen virtuell server hos Linode.com. 20 GB lagringsplass, 200GB transfer i måneden. Hastighet er jeg usikker på, mens SSL setter du opp selv (siden det er en server du har full tilgang til og ansvar over)

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg ser grensen din er 800, men tenkte å nevnte at du for 1380,- i året får du en helt egen virtuell server hos Linode.com. 20 GB lagringsplass, 200GB transfer i måneden. Hastighet er jeg usikker på, mens SSL setter du opp selv (siden det er en server du har full tilgang til og ansvar over)

For å svare på en litt gammel tråd som jeg nå tilfeldigvis kom over: Dette så egentlig veldig bra ut (hvertfall ved første øyekast)! Noen som vet om en tilsvarende tjeneste, men bare med Windows Server? Vet at dette kommer til å bli noe dyrere, men håpet er å en dag finne en rimelig VPS med Windows Server :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...