Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Slo tåen, kan den være brukket?

Chillin123

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Løp i stua i dag, og klart å kjøre lilletåa med full kraft i ovnen. Gjorde helt jævlig vondt der å da. Nå er den blå og hoven. Kan den være brukket?

Smerten er ca 5-6/10 nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan vel hende. Hvis den ikke er misformet eller åpenbart ute av stilling så er det fint lite å gjøre med annet enn muligens å tape den sammen med sidemannen. Hvis det fremdeles gjør vondt om 4uker så var den definitivt knekt. :thumbup:

Skrevet (endret)

Jeg knakk (mest sannsynlig) lilletåen en gang. Kjørte den i en kant i et svømmebasseng hvor lilletåen gikk en vei og resten av tærne en annen. Gjorde først veldig vondt, men gav seg litt og jeg mener å huske at jeg fullførte svømmeøkten. Senere hovent den opp og ble vanskelig å få ned i skoen. Legen dagen etter sa at det var godt mulig den var knukket, vanskelig å si pga hevelsen, men for lilletå pleide de egentlig ikke å gjøre noe så lenge ingenting stod i vinkel. Gikk noen uker-måneder, så var alt grei igjen.

Endret av Ekko

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...