Gå til innhold

Galaxy R vs. Incredible S vs. Optimus 2X - Hvilken skal jeg kjøpe?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Driver for tiden å titter på ny mobil, og grunnet et stramt budsjett har jeg ikke muligheten til å overstige ca 3000 kr... Jeg har sett på litt forskjellig, men kommet frem til at de mest aktuelle for meg er enten HTC Incredible S, Samsung Galaxy R eller LG Optimus 2X. Noen som har noen tips/råd/erfaringer som kan hjelpe meg med å komme til en endelig avgjørelse? Bare å komme med andre forslag også hvis du føler det finnes bedre alternativer innenfor den samme prisklassen.

 

Jeg har alltid hatt sansen for Sense, og liker designen til HTC best, men det viktigste for meg når jeg skal kjøpe en av de er at den er rask nok til å kjøre en 3-4 apps samtidig uten problemer, bra kamera og en bra skjerm. Hvis det er til noe hjelp er det hovedsaklig surfing, litt spilling og generell bruk det går i, ikke noe tunge greier, men klarer ikke en telefon til som er treig, henger etter og som ikke har muligheter til å bli oppdatert til de nye droid-plattformene.

Endret av enceone
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke i tvil hva jeg vill ha kjøpt nå etter at oppdateringen til Android 2.3.4 kom til LG Optimus 2X. Telefonen er slik at jeg forventet den skulle være fra dag en. Har også en Samsung Galaxy SII, men er en telefon hvor jeg har hatt noen bugs. Samt at jeg har dårlig kvalitetfølelse (les byggekvalitet) når jeg bruker den. Har nå gått tilbake til LG Optimus 2X etter oppgradering.

Lenke til kommentar

Jeg har en Incredible S, og er egentlig fornøyd med den. Valgte denne mest pga. HTC Sense.

Hvis jeg skulle kjøpt mobil i dag, ville jeg nok kjøpt en med tokjerneprosessor.Ikke at HTC'en er treg, men jeg ønsker noe litt råere.

Hva har du tenk å bruke telefonen til?

Endret av martin9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...