Gå til innhold

platesamling

vesletun

Anbefalte innlegg

Skrevet

kom med tips/råd og erfaring om deres plate samling.Hvorfor dere samler på viny.Hvor dere får tak i musikken der samler på.Oppbevaring av Vinyl ,hva dere samler på. Altså alt som har med vinyl å gjøre

kom med erfaring til di som har begynt å samle på vinyl eller har tenkt å samle på plater osv

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har ei stor samling vinyl med massevis av originaler og førstepressinger fra 60-, 70- og 80-tallet. Jeg er blitt en gammel mann og hører ikke så mye på musikk lenger, men det står jo her fortsatt. Det meste er litt tung rock. Jeg tror det er i underkant av 2000 plater. De fleste av platene er forsynt med stivt plast yttercover.

Platene er forsikret for 100.000 kr.

Endret av Anskar
Skrevet

Mulig jeg vurderer å selge dem, da helst samlet.

er det ingen som gider å vidreføre erfariger med andre her da?

Samler på lit av alt i fra sweet,savay brown,Bob seger,loudness,Amon duul,pfm,gong,colosseum,manowar,zz top,Def Leppard,har mye prog rock og en del norsk rock/heavy/punk,og har en del prog rock,blues,liker også grupper som 4front,mirthkon,doctor nerve,fromuz,panserballett osv,og jazzcore,jazzmetal +mye mye mer har ca 1500 lp og singler.Og ca 500 til 1000 cder,har samla i ca 20 år no får tak i de meste på qxl,cdandlp,gemm,svenske record heaven,cdMarkethar lagt alt jeg ha inn på platearkivet anbefales.musikk er livet,sammler også på film favoriten der er Stephen King

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...