Gå til innhold

GTX 560 Ti ekstrem varme!


Sebbz

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Har et lite varmeproblem med mitt Gainward GTX 560 Ti "Golden Sample" :/

 

Når jeg spiller BF3 med settings på high og 1920x1080, går grafikkkortet mitt opp i hele 95c på det høyeste!

 

Jeg har to i SLI GTX 560 Ti, det andre er Twin frozr II som ikke nermer seg slike temperaturer i det hele tatt.

 

Noen andre som har problemer med samme kort i SLI, eller kan det være noe galt med det?

 

Håper dere kan komme med noen innspill :dontgetit:

Endret av Sebbz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vanlig at kortene opererer på forskjellig temperatur, det ligger i plasseringen av kortene. Men 95grader er på grensa til skummelt. Det bør takle det, men om det er spesielt sunt i lengden har jeg mine tvil om.

 

Du bør nok se på om du kan gjøre noe med kjøleløsningen din, antagelig må du inn med en ekstra vifte så du får inn friskluft mellom kortene. Evt så finnes det vifter man kan sette på plassen til et pcispor får å fjerne varmluft ut gjennom pcisporet.

Lenke til kommentar

Det er vanlig at kortene opererer på forskjellig temperatur, det ligger i plasseringen av kortene. Men 95grader er på grensa til skummelt. Det bør takle det, men om det er spesielt sunt i lengden har jeg mine tvil om.

 

Du bør nok se på om du kan gjøre noe med kjøleløsningen din, antagelig må du inn med en ekstra vifte så du får inn friskluft mellom kortene. Evt så finnes det vifter man kan sette på plassen til et pcispor får å fjerne varmluft ut gjennom pcisporet.

 

 

Ok, takk for svar :)

 

Får vel kjøpe meg et par vifter jeg fester på siden og på toppen av kabinettet da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...