Gå til innhold

Treningssenter i Trodheim


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er en student som nylig har flyttet til Trondheim by, og lurer i den forbindelse på hvilke treningssentere som er å anbefale?

 

Jeg vet at det finnes flere studentsentere til rundt 1000,-/året, noe som er latterlig billig. Dette gjør jo også at det må være overbefolket der, noe jeg også har hørt snakk om. Stemmer dette, også etter nyåpning av den nye filialen?

 

Jeg er dermed villig til å betale litt i mnd. for å få et godt treningssenter der jeg ikke bruker all tiden på å stå i kø og bevege meg i mengdene. Men med studentøkonomi er det ikke aktuelt og betale 700,- i mnd.

 

Så, noen forslag til rimelige treningssentere som holder god kvalitet rundt om i Trondheim? Ikke alt for langt unna sentrumsområdet.

 

Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er også interessert i erfaringer mm. Prisen er ikke hovedfaktor. Betaler gjerne litt for kvalitet, men 700,-/mnd er for mye. Rundt 500,- er greit om dette medfører at treningssenteret holder kvalitet som holder følge med prisen.

 

Men skal definitivt sjekke det ut:)

Lenke til kommentar

Ladestien og bymarka er gratis :)

Personlig fortrekker jeg den sk Elvepromenaden fra Bakklandet til Nidarøhallen.

 

Er også interessert i erfaringer mm. Prisen er ikke hovedfaktor. Betaler gjerne litt for kvalitet, men 700,-/mnd er for mye. Rundt 500,- er greit om dette medfører at treningssenteret holder kvalitet som holder følge med prisen.

 

Men skal definitivt sjekke det ut:)

Jeg har ikke vært inne og sett, bare hørt at det skal være bra. Og de lå under 500 kr.

Lenke til kommentar

Da skal jeg ta en tur å kikke litt.

 

Men ang. jogging så er jo det også en veldig god start. Det går vel en rute jeg kan benytte meg av som går fra elvepromenaden ved Nidarosdomen, nedover så over ei bru til hallen og løpebanen og derfra og opp igjen. Ellers noen andre nyttige joggesteder rundt sentrumsområdet, for en som overhode ikke er kjent?

Lenke til kommentar

Da skal jeg ta en tur å kikke litt.

 

Men ang. jogging så er jo det også en veldig god start. Det går vel en rute jeg kan benytte meg av som går fra elvepromenaden ved Nidarosdomen, nedover så over ei bru til hallen og løpebanen og derfra og opp igjen. Ellers noen andre nyttige joggesteder rundt sentrumsområdet, for en som overhode ikke er kjent?

Jeg nevnte Elvepromenaden allerede i mitt forrige innlegg, og han kompisen nevnte Ladestien og Bymarka.

Elvepromenaden kan du strekke helt fra Ila/Kalvskinnet langs elva, forbi Domen, over Bybrua og opp igjen på andre siden, forbi Samfundet, under Elgesæter bru til Nidatøhallen. Og tar du over brua der også, så er du tilbake der du startet i Ila (Ilen kirke). Denne trimløypa er så godt som flat.

Ladestien er ikke det. Starter du i Korsvika (buss 3 eller 4) er det rett opp det første meget krevende partiet, og opp og ned er Ladestien videre også til du kommer til Ringvebukta og er ca halvveis. Resten er mer eller mindre flat.

Det er de to beste løypene som er sentrumsnære.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...