eirikJO Skrevet 13. august 2003 Skrevet 13. august 2003 Vurderer å flytte på meg, og da selvfølgelig til et sted jeg kan få Bredbåndsfabrikken. Noen som vet nøyaktig hvor de har bygget ut?? Jeg sendte dem en mail, men de ville ikke si hvor de hadde bygget ut av hensyn til konkurrenter.
mamruoc Skrevet 13. august 2003 Skrevet 13. august 2003 Driver selv og prøver å kartlegge hvor dem har lagt sinde kabler. Vet iallfall om tre steder: Grønland (husker ikke adressen) Samt Furuset, fra Vestre Haugen til dem som ligger oppe ved senteret. Student hybel på Hasle, eid av OAS Kan ikke dem som har BBF bare gi fra seg lyd slik at vi kan lettere få oversikten??
Zedd Skrevet 15. august 2003 Skrevet 15. august 2003 Jeg har en forholdsvis komplett liste over adresser hvor BBF har installert, men vet ikke om den er "public knowledge" så derfor kan jeg dessverre ikke poste den her, men hvis det er noen spesielle adresser det er snakk om, kan dere alltids spørre, så skal jeg svare jeg
Pantheon Skrevet 15. august 2003 Skrevet 15. august 2003 Veit de har noe på Bjølsen. Tror det er i borettslaget ved siden av den digre rundkjøringen i maridalsveien. Men jeg trodde ikke de signa nye kunder jeg!?
Zedd Skrevet 15. august 2003 Skrevet 15. august 2003 De signer nye kunder der de har bygd, eller hvis borettslaget ligger i umiddelbar nærhet av stamnettet dems. (var iallefall slik sist jeg hørte noe fra de)
Zedd Skrevet 15. august 2003 Skrevet 15. august 2003 nope, ingenting rundt ullevål. Hovedsakelig så bygde BBF på følgende områder: Grønland, Tøyen, Grunerløkka, Bjølsen, Bøler, og i ett borettslag (Valhall) oppe mellom furuset og Stovner et sted.
Panter Skrevet 16. august 2003 Skrevet 16. august 2003 Den listen kan du da godt publisere vil jeg tro, den er vel ikke akkurat stjålet heller.. Oppsal også.. Søker du på BBF, fullt ut, på finn.no så gir det en indikasjon. Signerer kunder i boligselskap med allerede innlagte kabler, tror det skal godt gjøres å få de til å legge nye kabler, selv om du ligger ved hovedkablene dems. Men er du riktignok et brl på 1000 leil så.. :-)
Zedd Skrevet 16. august 2003 Skrevet 16. august 2003 Har ikke stjålet listen nei, var blandt de siste som faktisk sluttet i BBF, men jeg har ingen myndighet til å publisere den listen, derfor holder jeg den for meg selv. Chriss
Pantheon Skrevet 16. august 2003 Skrevet 16. august 2003 Har ikke stjålet listen nei, var blandt de siste som faktisk sluttet i BBF, men jeg har ingen myndighet til å publisere den listen, derfor holder jeg den for meg selv. Chriss Ahh, Chris fra Tøyen!?
Zenit Skrevet 16. august 2003 Skrevet 16. august 2003 Kan i hvert fall bekfrefte at studenthyblene i Hasleveien 9 - 13 har BBF Bor nemlig i en slik hybel selv. Er også ganske sikker på at flere borettslag omkring Carl Berners plass også har BBF. Hvilke det er snakk om er et godt spørsmål. ::edit trykkleif
Fraction Skrevet 17. august 2003 Skrevet 17. august 2003 Tøyen!!! Jeg har akkurat flyttet til Tøyen, bor i Hagegata. Noen som veit om jeg kan få?
Jeremy Skrevet 17. august 2003 Skrevet 17. august 2003 Bor på grønland, her har de full coverage (tror jeg da).
Ozzy Skrevet 17. august 2003 Skrevet 17. august 2003 Tviler på at de har lagt ut kabler der hvor jeg skal flytte, men det er verdt ett forsøk. Hvis de ikke har det blir det nok firstmile.
RAPTORR Skrevet 17. august 2003 Skrevet 17. august 2003 jeg har adsl kan få noe somer kjapere en det ?
Pantheon Skrevet 17. august 2003 Skrevet 17. august 2003 Chriss fra Tøyen ja Jepp, husker deg fra Janco/Chello's newsgrupper. Mener å huske du ble betegnet som en "vanskelig" kunde.
Zedd Skrevet 17. august 2003 Skrevet 17. august 2003 Hehe, ja.. var en "vanskelig" kunde for jeg fikk ikke hva de lovte
Pantheon Skrevet 17. august 2003 Skrevet 17. august 2003 Jepp, det virket sånn ja. Men du var ikke i nærheten av han Alexander Bart da. Han var jo helt kake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå