Gå til innhold

Trøbbel med Xbox Live og betaling


øyvindø

Anbefalte innlegg

Etter at gold-abo'et mitt gikk ut tidligere i høst (glemte å oppdatere betalingsinfoen min) så får jeg ikke aktivert gold-medlemskapet mitt igjen... Har vært inn på billing.microsoft.com og oppdatert betalingsinformasjon og flytta betalingen over til den nye betalingsmåten. Har sjekka i nettbanken og ser der at jeg har blitt trukket for gold-medlemskapet. Er det noen som vet hvorfor jeg da fortsatt står med et vanlig Live gratismedlemskap? Gold-medlemsskapet er registrert betalt hos microsoft 30.10...

 

Nå hungrer jeg etter å få spilt Battlefield online...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...