Gå til innhold

Beste måten å tjene kjappe penger? (16år)

Chillin123

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjøre husarbeid for cash, du vet at om 3 uker e det 1 mnd til jul.

Du kan spørre om tidlig julegave, har hendt jeg har fått det når jeg var yngre :)

Skal ønske meg i7 2600k til jul ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, trenger 3000kr så fort som mulig. IKKE noe kriminelt.

Kle deg fattislig slik at du ser ut som en rumensk tigger (husk å sverte ansiktet). Få tak i et falskt trekkspill. Sett deg ned foran et kjøpesenter, plasser et pappkrus på bakken og dra akkorder i hytt og pine. Folk gir deg gladelig penger for å holde kjeft.

G :)

• Liker 3
Skrevet

Selg foreldrene dine.

Menneskehandel er ulovlig.

Foreldre teller ikke.

Ikke småbrødre heller.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Foreldre teller ikke.

Ikke småbrødre heller.

Jo. De teller faktisk mest :)

Selvfølgelig. De kan ikke verdsettes i penger. Derfor er de også verdiløse i denne sammenheng.

Endret av Gaidaros
  • Liker 2
Skrevet

Fra spøk til alvor.

Sett en annonse i avisen der du tilbyr deg å komme hjem til folk og skru sammen flatpakka møbler. Garantert du kommer til å få masse arbeid. Folk hater flatpakker som pesten og betaler gladelig noen hundringser for å slippe å skru dem sammen selv. Du kan faktisk få en grei levevei ut av det.

• Liker 2
Skrevet

Fra spøk til alvor.

Sett en annonse i avisen der du tilbyr deg å komme hjem til folk og skru sammen flatpakka møbler. Garantert du kommer til å få masse arbeid. Folk hater flatpakker som pesten og betaler gladelig noen hundringser for å slippe å skru dem sammen selv. Du kan faktisk få en grei levevei ut av det.

Veit om én som prøvde dette her i Trondheim, og det slo ikke til.

Skrevet

Fra spøk til alvor.

Veit om én som prøvde dette her i Trondheim, og det slo ikke til.

Sier du det... Det forbauser meg. I sin tid jobbet jeg på en forretning der vi også solgte flatpakka møbler. Hadde plenty jobb på si med å skru sammen, siden forretningen ikke utførte denne tjenesten. God ekstrainntekt.

• Liker 2
Skrevet

Sier du det... Det forbauser meg. I sin tid jobbet jeg på en forretning der vi også solgte flatpakka møbler. Hadde plenty jobb på si med å skru sammen, siden forretningen ikke utførte denne tjenesten. God ekstrainntekt.

Terskelen er nok atskillig høyere når du averterer i avisene ...

Skrevet

Terskelen er nok atskillig høyere når du averterer i avisene ...

Så vær litt oppfinsom da. Dra til en møbelforretning og tilby dine tjenester slik at forretningen kan formidle kontakt.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...