Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Oppdaterte skjermkort driver, svart skjerm


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Jeg så artikkelen på HW.no om nye AMD/Nvidia drivere så jeg bestemte meg for å oppdatere driveren til mine AMD kort(til 11.10). Midt under installasjonen gikk derimot skjermen helt svart, og den har siden ikke reagert, hverken når PCen er på, eller starter opp.

 

Jeg har prøvd å ta ut kortene og bruke grafikkortet til hovedkortet, dette fungerte og jeg fikk gjenoppretta til et to dager gammelt oppsett, men i det jeg satte igjen kortene ville det fortsatt ikke fungere. Jeg har også prøvd alle DVI kontaktene på kortene, men det gjør ingen forskjell.

 

Noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre? Jeg har så lyst til å fortsette med BF3 spillinga :(

Jeg har Windows 7 64 bit og 2x HD 5850 om det kan bety noe.

 

Simen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har lignende problem her, installasjonen fullførte og ba meg starte pc-en på nytt, men når den starta på nytt ville den ikke forbi biosen, etter biosen blir skjermen svart og verken mus eller tastatur fungerer. Men jeg har ikke grafikkort integrert i hovedkortet, jeg har ikke lyst til og formatere men ser at det kanskje er eneste løsningen. Noen som kan hjelpe meg litt også?

Endret av segselv
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...