Gå til innhold

[Løst] Hjelp! Battlefield 3 krasjer!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PC specs?

 

Intel® core i5-2500 CPU @ 3.30 GHz 3.30GHz

8,00 GB RAM

64-bit Win7

ASUS GTX560

 

Jeg prøvde å kjøre Origin med kun CPU 0 og 1. og da gikk det, men det er jo stusselig da...

 

Hm, jeg finner ikke noe spessielt. Prøv å oppdatere driver, og endre på forskjelige instillinger på BF3 helt til du finner ut av det. Det har noe med grafikken å gjøre ser det ut som, utifra alle andre sine problem på google. Mer enn det hvet jeg ikke :(

Lenke til kommentar

PC specs?

 

Intel® core i5-2500 CPU @ 3.30 GHz 3.30GHz

8,00 GB RAM

64-bit Win7

ASUS GTX560

 

Jeg prøvde å kjøre Origin med kun CPU 0 og 1. og da gikk det, men det er jo stusselig da...

 

Om du har Asus Gamer OSD og Asus smart doctor installert prøv å avinstaller disse programmene, dette løste i hvert fall problemet for meg.

Lenke til kommentar

PC specs?

 

Intel® core i5-2500 CPU @ 3.30 GHz 3.30GHz

8,00 GB RAM

64-bit Win7

ASUS GTX560

 

Jeg prøvde å kjøre Origin med kun CPU 0 og 1. og da gikk det, men det er jo stusselig da...

 

Om du har Asus Gamer OSD og Asus smart doctor installert prøv å avinstaller disse programmene, dette løste i hvert fall problemet for meg.

 

 

Det har jeg, og det skal jeg gjøre :)

 

Takker for svar folkens

Lenke til kommentar

Jeg hadde lignende problemer. Det som løste det for meg var rett og slett å høyreklikke på spillet i Origin og trykke "reparer innstalasjon". Da satt den i gang å jobbe og oppdatere, holdt på i ca 5 minutter før jeg fikk en beskjed om at det var klart. Nå fungerer det som bare det! Det kan være så enkelt som det.

Lenke til kommentar

Jeg hadde lignende problemer. Det som løste det for meg var rett og slett å høyreklikke på spillet i Origin og trykke "reparer innstalasjon". Da satt den i gang å jobbe og oppdatere, holdt på i ca 5 minutter før jeg fikk en beskjed om at det var klart. Nå fungerer det som bare det! Det kan være så enkelt som det.

 

Det har jeg prøvd, samt avinstallere, laste ned og installere spillet på nytt uten hell

Lenke til kommentar

PC specs?

 

Intel® core i5-2500 CPU @ 3.30 GHz 3.30GHz

8,00 GB RAM

64-bit Win7

ASUS GTX560

 

Jeg prøvde å kjøre Origin med kun CPU 0 og 1. og da gikk det, men det er jo stusselig da...

 

Om du har Asus Gamer OSD og Asus smart doctor installert prøv å avinstaller disse programmene, dette løste i hvert fall problemet for meg.

 

FUNKET!!! :thumbup:

Takker! :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...