Gå til innhold

"Ny" innkjøpt xbox 360 slim. Manglende kontroller..


ReZLA

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg bestemte meg idag for å bytte ut min eldgamle xbox. Jeg reiste til Gamestop for å kjøpe en xbox 360 slim. Men når jeg kom hjem, så var det ingen kontroller i pakkningen, det står jo på en slags lapp hva som skal følge med, så jeg har ikke kjøpt feil heller.

Noen svar til hvordan jeg burde gå fram? Skal jeg ta med hele greia tilbake til Gamestop? Eller skal jeg bare spasere innom med kvitteringen og spørre?

Endret av ReZLA
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta hele greia bort, de kommer sikkert til å spørre deg om å ta alt med så uansett. Og pass på å ikke tukle med tingene inni, (åpne andre småbokser etc). bare legg alt oppi igjen og gå tilbake med det:) Husk kvittering :p

 

Det som er greia, er at jeg hadde satt opp xboxen til tv'n og alt. Da oppdaget jeg at jeg ikke hadde fått med noen kontroll. Men ekspiditøren åpnet jo selve pakken, før jeg kjøpte den , for vi skulle se etter en utgang ellno, kanskje han glemte og putte den nedi?

Lenke til kommentar

Absolutt uakseptabelt!:) Men da sa det seg jo selv hvorfor det ikke var noen kontroller i esken. Xboxen er jo brukt OG ødelagt, når jeg fikk den:p

 

Edit: Får vel prøve meg, og si at jeg vil ha et lite plaster på såret, når jeg kommer dit i morgen. :D

Endret av ReZLA
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ingen som slår mitt enorme stunt :!: solgte min mw2 25o gig elite til gamestop :thumbup: Tidligere i år fikk jeg bruk for en fatty 360 til og 360 jeg solgte var fortsatt i hylla så :hmm: viste at den var 100prosent strøken så jeg kjøpte den tilbake :D da jeg åpna disk trayen fant jeg min kopi av ghost recon 2 :!: fek tok vel ikke den ut da jeg solgte han pmpl beviser litt at gamestop ikke sjekker konsollenen de tar inn ivertfall :!:

 

:love:

Lenke til kommentar

Ingen som slår mitt enorme stunt :!: solgte min mw2 25o gig elite til gamestop :thumbup: Tidligere i år fikk jeg bruk for en fatty 360 til og 360 jeg solgte var fortsatt i hylla så :hmm: viste at den var 100prosent strøken så jeg kjøpte den tilbake :D da jeg åpna disk trayen fant jeg min kopi av ghost recon 2 :!: fek tok vel ikke den ut da jeg solgte han pmpl beviser litt at gamestop ikke sjekker konsollenen de tar inn ivertfall :!:

 

:love:

 

 

bare av rein nyskjærrighet, hva fikk du for den hos Gamestop å hva måtte du ut med for å få den tilbake??? :blush:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...