Gå til innhold

Trenger hjelp til kjøp av datamaskin. That's it.


Anbefalte innlegg

Heisann, heisann. :p

 

Maskinen skal brukes til både spill som Portal, BioShock og evt. andre, og Photoshop CS5 (har en veldig dårlig Toshiba bærbar akkurat nå, og den 'lagger' og 'fryser' noe utrolig mye, og blir glovarm bare jeg ser på den.). Når det er sagt, så er jeg helt blåst når det kommer til hva som er bra og ikke. Er egentlig ganske blåst generelt når det kommer til pc'er og merkene, innholdet/kjernen, osv, så jeg trenger hjelp med hva den evt. trenger for at den skal funke bra. Vil ha forholdsvis 'billig' maskin, siden jeg ikke har råd til en pc til 13000,-. Tenker rundt omkring 6-7000,-? Er åpen for både stasjonær og bærbar. Trenger heller ikke å være 'vakker' i det hele tatt, noe jeg vet mange synes er et must... Alt-i-en pakke hadde vært flott hvis stasjonær. Kort og godt: Vil bare ha en brukbar pc. :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først ut burde i lande på hva du vil ha av bærbar eller stasjoner. Her inne vil alle anbefale deg å gå for stasjonær uansett, da det gir deg mest trøkk for penge.

 

Men når jeg tenker meg om, så er det ikke sikkert at stasjonær gir mest for pengene i det prissjiktet, når du skal ha skjerm i tillegg.

 

Du burde uansett bestemme deg, for å gjøre det lettere for de som kan hjelpe deg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...