Gå til innhold

Ny TV til rundt 6k. Hva skal man velge?


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal gå til innkjøp av ny TV, og lurte på hva dere som har mere peiling enn meg anbefaler. Har sett på alt for mange Tv-er nå, og klarer ikke komme fram til et endelig svar. Bør helst ikke gå mye over 6000.

TV-en vil stort sett kun bli brukt til å se film og tv, men skader ikke om den fungerer fint til litt spilling nå å da.Vil helst ha så stor TV som mulig, og med så bra bildekvalitet som mulig.

Rommet den skal brukes i er relativt mørkt så plasma skal vel funke fint det også:)

Tusen takk for hjelp på forhånd!:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg skal gå til innkjøp av ny TV, og lurte på hva dere som har mere peiling enn meg anbefaler. Har sett på alt for mange Tv-er nå, og klarer ikke komme fram til et endelig svar. Bør helst ikke gå mye over 6000.

TV-en vil stort sett kun bli brukt til å se film og tv, men skader ikke om den fungerer fint til litt spilling nå å da.Vil helst ha så stor TV som mulig, og med så bra bildekvalitet som mulig.

Rommet den skal brukes i er relativt mørkt så plasma skal vel funke fint det også:)

Tusen takk for hjelp på forhånd!:)

 

Plasma vil jeg styre unna...gir ofte ett "merkelig" etterslep av bevegelser.Flytende krystaller her.Gå for LED,og Samsung ble best i test på TV2 akkurat,såkalte smart tv'r..3D og hele pakka.

http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=11157&mfr=SAMSUNG&filter=PRICE.5000-7500. noen forslag her,men er jo bare å google's etter også:roll:

http://www.tv2.no/underholdning/hjelperdeg/testbasen/lydogbilde/stor-test-kampen-om-folketven-3622189.html?utm_source=intern&utm_medium=web&utm_content=forsidebokse26&utm_campaign=tv2uforside&escl=e26-ssm-3#top1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...