MattisKnudsen Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Gråspurven på brygga Bildet er fjernet.
Paisley Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Et svært godt bilde! Befriende å se et litt annerledes fugleportrett, og her kom du virkelig tett på dyret! Jeg har lite å sette fingeren på, men jeg ville vurdert å øke kontrasten på fuglen en tone eller to. Bakgrunnen har omtrent samme farge som fuglen, noe som jeg mener gjør at de går hånd i hånd. Jeg ville vurdert å økt kontrasten på magepartiet til fuglen for å distansere den mer fra bakgrunnen. Ellers er det godt komponert. At det er et mellomrom mellom "halen" på fuglen og bildekanten skaper mer frihet og luft som er positivt i mine øyne. Ikke mye å utsette her. Karakter 4
Torhild Jansen Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Flott 'snagfugl' - skarpt og godt bilde!
Thore Raaen Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Fint fugleportrett dette. Grei komp og bra du har tatt med hele skyggen.God fargeballanse.
Jan-Vidar Bakker Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Er jo veldig uenig med de andre, dette blir flatt, kjedelig og uskarpt.
Anbefalte innlegg