WidOls Skrevet 29. oktober 2011 Skrevet 29. oktober 2011 Dette traff meg, en utrolig ro i bilde, titelen på bilde er perfekt. Det er skarpt og fargene sitter.Bra utført. 1
eriknor Skrevet 29. oktober 2011 Skrevet 29. oktober 2011 Fine farger. ville kanskje hatt utløpet litt lenger i fra sentrum. går ut i fra du med det graderte filteret dempet lyset på bjørkestammene, men lurer på hva du oppnådde med ND filteret som du ikke kunne gjort ved å justere eksponeringen?
Morten Ellingsen Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Skrevet 29. oktober 2011 Fine farger. ville kanskje hatt utløpet litt lenger i fra sentrum. går ut i fra du med det graderte filteret dempet lyset på bjørkestammene, men lurer på hva du oppnådde med ND filteret som du ikke kunne gjort ved å justere eksponeringen? Det er ikke utløp, men innløpet du ser lengst bak. Brukte filtret for lang lukkertig 5sek. Grunnen? Jo, rett og slett for å mykne strukturen i bekken/vannet. Kunne sikkert valgt mindre blender, men det ble sånn denne gangen. Takk for kommentaren.
raorbech Skrevet 29. oktober 2011 Skrevet 29. oktober 2011 Behagelig å se på, fin ro i bildet. flotte farger og fin dybde kjekt å få med filtervalg du har brukt
Thore Raaen Skrevet 29. oktober 2011 Skrevet 29. oktober 2011 Fine farger og god skarphet. Ville lysnet det litt i fra innløpet og oppover for å få med mere av detaljene innover i bildet.God komp.
Krismeko Skrevet 29. oktober 2011 Skrevet 29. oktober 2011 Fint bilde, gode farger, godt utsnitt og lys, likte dette:)
Torhild Jansen Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Utrolig flotte farger i bilde, og et idyllisk motiv!
ValvikB Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Et fint motiv med god dybde. Synes valg av NDfilter passer her for og få med sløring i vannet som du kan se ved bjørka til høyre i bildet.
Jan-Vidar Bakker Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 For meg så virker bilde uskarpt og at detaljene flyter i hverandre spesiellt på høyre side ved gresset og oppover. Blir nok litt for mørkt i øvre del av bilde også. Tror jeg ville jobbet litt mer med mellomtonene i bilde.
Anbefalte innlegg