førstegangsbygger Skrevet 12. august 2003 Skrevet 12. august 2003 Prøver å installere wine nå. Jeg har lastet ned siste utgave fra www.winehq.org i rpm-format for mdk 9.1. Pakket ut pakken. Jeg får ikke til å starte notepad, som skal følge med. Da står det på http://www.winehq.org/site/howto at jeg skal lage filstrukturen selv. Har forsøkt å gjøre det etter anvisnigene. Så skal jeg kopiere noen filer fra en mappe wine-20030709/documentation/samples til HOME/.wine/Windows. Jeg finner ikke mappen jeg skal kopiere fra. Takker og bukker for all hjelp.
førstegangsbygger Skrevet 12. august 2003 Forfatter Skrevet 12. august 2003 Fra Konsoll når jeg prøver å åpne notepad: [asmund@localhost asmund]$ wine notepad.exeWarning: no valid DOS drive found, check your configuration file. Warning: could not find wine config [Drive x] entry for current working directory /home/asmund; starting in windows directory. Invalid path L"c:windows" for L"windows" directory: does not exist. Perhaps you have not properly edited or created your Wine configuration file, which is (supposed to be) '/home/asmund/.wine/config'.
bkak Skrevet 13. august 2003 Skrevet 13. august 2003 Last ned wine-tools, så slipper du å sette opp alt manuelt, av windows-disker og slikt.
Errae Skrevet 15. august 2003 Skrevet 15. august 2003 men er det noen som veit om Win4Lin går ann å skaffe for en billig penge her i norge ? evt "gratis" ?? ?
slime mold Skrevet 15. august 2003 Skrevet 15. august 2003 men er det noen som veit om Win4Lin går ann å skaffe for en billig penge her i norge ? evt "gratis" ?? ? Piratkopiering er ikke tillatt på disse forumene.
Errae Skrevet 16. august 2003 Skrevet 16. august 2003 men er det noen som veit om Win4Lin går ann å skaffe for en billig penge her i norge ? evt "gratis" ?? ? Piratkopiering er ikke tillatt på disse forumene. va nok ikke det i meinte ;D lurte på om noen solgte lisenser i norge for en billig penge eller så å så gratis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå