XartiX Skrevet 25. oktober 2011 Skrevet 25. oktober 2011 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=639513 Har to stk for salg ( ene er 1 mnd gammelt og det andre noen uker). har to stk da jeg skulle kjøre xfire, men pga dum plassering på mitt hk blir de stående så nære ( 3 mm avstand ) Som resultere i mye varme på det korte som har viften med litte mellomrom. Ny pris per kort 2200,- + frakt. selges for 3900,- samlet. Eller 2000 ,- hvær for seg. Kan nåes på mail [email protected] eller mob 91768080
BAT Skrevet 25. oktober 2011 Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Iht retningslinjene for forumet så er det ikke lov å legge ut annonser her. Bruk istedet Bruktmarkedet. Kjøp og salg på forumet er forbudt, med mindre annet er angitt i kategorien. Det samme gjelder for annonser. Endret 25. oktober 2011 av BAT
XartiX Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Skrevet 25. oktober 2011 Iht retningslinjene for forumet så er det ikke lov å legge ut annonser her. Bruk istedet Bruktmarkedet. Kjøp og salg på forumet er forbudt, med mindre annet er angitt i kategorien. Det samme gjelder for annonser. Beklager, det va jeg ikke klar over:S Skal legge det der:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå