Gå til innhold

BK: Utsikt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utsikt

Bildet er fjernet.

Beskrivelse:

Utsikt helt til Drammen,ja det sees ikke,men i "dumpa" under skodda ligger Drammen...2,6mil med bil,men vet ikke hvor langt det er i luftlinje.

Litt fraværende for tiden..kjøpt meg en online backup tjeneste og den tar tid...og nett,så ha tålmodighet;)

Link til bildesiden

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja her har du fått litt i forgunnen som jeg syns gir bildet mer dybdefølelse. Sikkert noen som vil ha bort det lille treet i høyre hjørne men den plager ikke meg. Fårene og traktorsporene drar øynene innover i bildet som har fine farver å by på. Jeg ville selv brukt en mindre blender men det ser ikke ut som det preger bildet akkurat.

Mvh Harald G.

(kulturlandskaps entusiast)

Skrevet

Flott bilde av fin natur

Takker :thumbup:

Ja her har du fått litt i forgunnen som jeg syns gir bildet mer dybdefølelse. Sikkert noen som vil ha bort det lille treet i høyre hjørne men den plager ikke meg. Fårene og traktorsporene drar øynene innover i bildet som har fine farver å by på. Jeg ville selv brukt en mindre blender men det ser ikke ut som det preger bildet akkurat.

Mvh Harald G.

(kulturlandskaps entusiast)

Flott oversiktsbilde Jan Erik, syne du har fått mye ut av komposisjonen. Fine rester av senhøstens farger i fint landskap. Bra! :)

Dette likte jeg. Flott landskap med fine farger go teknisk godt.

Dette synes jeg er ett av de bedre høstbildene du har lagt ut.Rein fin komp med god dybde.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...