4asics Skrevet 23. oktober 2011 Skrevet 23. oktober 2011 Sliter veldig med Kompartment syndrom, har hatt det nå i litt over 3 år, har måtte gi opp så og si all trening, gått til behandling i flere år og blitt operert 2 ganger. Som et skudd i blinde fikk jeg et tips om å prøve ART (Active release technique) dro til Oslo og fikk behandlig, funket som bare det. Problemet her er at jeg bor så langt nord i Troms som man kommer, og jeg får ikke dekt reise til Oslo, får dekt behandling, men blir litt dyrt å reise til Oslo 5-6 ganger ila. 1mnd. Prøver å finne ut om det finnes noen fysioterapeuter i Troms eller Finnmark som kan denne teknikken? Det ville ha spart meg for masse tid og penger.
Heimdall Skrevet 24. oktober 2011 Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Hva sier fysioterapautene i Tromsø da? (ringe dem kanskje?) Endret 24. oktober 2011 av Heimdall
4asics Skrevet 23. november 2011 Forfatter Skrevet 23. november 2011 Hva sier fysioterapautene i Tromsø da? (ringe dem kanskje?) Ingen fysioterapeuter som kan denne teknikken der =/ Har derimot funnet en Kiropraktor som kan det der. Men takk for forslaget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå