Morten Ellingsen Skrevet 23. oktober 2011 Skrevet 23. oktober 2011 God skarphet på øyet ditt. Du burde absolutt kuttet bilde sånn ca. midt på nesen, da hovedmotivet (øye) kommer mer i riktig fokus. 1
Astrid E. Saltveit Skrevet 23. oktober 2011 Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Stilig! Vedr. kutt synes jeg det kommer an på hva du vil med bildet - jeg liker det som det er, fordi jeg synes utsnittet tilfører en viss spenning/uhygge - vi aner et øye og den uroen det gir å ikke få se mer av det trigger noe og i akkurat dette tilfellet synes jeg det fungerer usedvanlig godt....bildet får sånn sett mer av en dobbel bunn i mine øyne, enn om det hadde vært kuttet "etter boka". For øvrig synes jeg dette bildet kommer best til sin rett mot mørk bakgrunn. Endret 23. oktober 2011 av Astrid E. Saltveit 1
AnastasijaK Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Skrevet 23. oktober 2011 Stilig! :)Vedr. kutt synes jeg det kommer an på hva du vil med bildet - jeg liker det som det er, fordi jeg synes utsnittet tilfører en viss spenning/uhygge - vi aner et øye og den uroen det gir å ikke få se mer av det trigger noe og i akkurat dette tilfellet synes jeg det fungerer usedvanlig godt....bildet får sånn sett mer av en dobbel bunn i mine øyne, enn om det hadde vært kuttet "etter boka". For øvrig synes jeg dette bildet kommer best til sin rett mot mørk bakgrunn. Okai, tusen takk
Knut Slåtta Skrevet 23. oktober 2011 Skrevet 23. oktober 2011 Godt bilde. Synes ikke du skal beskjære. Kombinasjonen mellom det klare og det mørklagte øyet bringer nesten fram litt uhygge. Og det gjør bildet interessant. 1
Anbefalte innlegg