Gå til innhold

BK: Splæsj...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får høy skår fra meg også. For skarphet, komposisjon, balanse og mot.

Synes den nesten midtstilte horisonten bryter litt med dramatikken ellers. Ville vurdert ett kutt rett over sjøsprøyten for å motvirke dette. Synes dramatikken kommer enda bedre frem da.

Skrevet (endret)

Synes disse fjæremotivene dine bare blir bedre og bedre, enig i Per`s kommentar om midtstilling men vet ikke om jeg støtter et kutt fordi jeg liker formene på himmelen. Morsomt å se utviklinen utviklingen over tid :thumbup:

Endret av Tjernshaugen
Skrevet

Likte godt bilde som fremsto behageligt og ekte,en liten prikk av sjøsprøyt og to som fremsto litt i øyefalende,muligt eg ville hevet kontrast litt himmel ,men hvet ikke hvor mye du behandler bildene?ser samtidigt at det er litt arbeid det,om du gjorde det ville muligens himmelen i dei lyseste blå partia blitt litt mer ekte.

Skrevet

Tusen takk for positive kommentarer og karakterer! At noen velger å gi 6 i karakter er jo kjempeflott og både karakterer og kommentarer inspirerer til videre fotografering av naturen vår. Tjernsthaugen, veldig artig at du har fulgt utviklingen min.. Vil jo påstå at læringskurven har vert bratt for meg:)

Skrevet

Veldig bra igjen GM. Det meste er sagt, og det eneste jeg vil pirke på er den nederste stenen til hø. den dominerer litt, ellers mitt evindelige mas på en mørk bakgrunn da bilde blir vesentlig bedre med nettopp det i mine øyne. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...