Gå til innhold

Slank mobil med god batteritid til en rimelig pris.


Sonsol

Anbefalte innlegg

Jeg har forsøkt å finne anbefalinger på mobiltelefoner som passer godt i lomma, hvis eneste krav er god batteritid. Det skader ikke om mobilen har fine funksjoner eller i allefall ser ok ut, men gunstig pris og godt batteri er de viktigste faktorene. Jeg tenker mellom 1000 og 2500 NOK er en passe prisklasse. Jeg bruker ikke mobilen til noe annet enn å sende sms og ringe, så kamera og div fiksfakserier er ikke nødvendig. En god t9-ordbok eller fulltastatur derimot er veldig kjekt. Noen som har noen anbefalinger eller vet om sider som ikke bare fokuserer på dyre smarttelefoner?

 

Sondre

Endret av Sonsol
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nokia X3-02

Veldig greit og enkel mobil og bruke, jeg syns hvertfall den har god batteritid uten at jeg har lest noe mere om det men lader den hver andre dag ca og prater en god del i tlf. den er rimelig tynn liten og enkel, mange ganger jeg må sjekke at jeg har den i lomma.

 

Betalte 1600kr for den i januar i år. så tror ikke prisen er steget noe særlig

 

gå inn på Prisjakt.no så finner du de billigste tilbudene der=)

Endret av TheOnlySolo
Lenke til kommentar

Størrelsen virker bra, men jeg kunne tenkt meg en telefon med mer batteritid enn ca 5 timer taletid og ca 400 timer standbytid. For tiden bor jeg i Kina, og noen ganger når jeg reiser i helgene glemmer jeg å ta med lader:P Da hadde det vært kjekt med ekstra lang batteritid. Det er et hav av billige telefoner her, men jeg snakker ikke kinesisk, og det er vanskelig å finne ut hvilke telefoner som vil virke i europa. Derfor tenker jeg det er greit å gå for en telefon som er i bruk i Norge, så er jeg på den sikre siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...