reversfaen Skrevet 11. oktober 2011 Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Våkna i går og i dag med smerter i brystkassa, har hendt meg en gang før men da var det bare en enkelt dag. På morgenen gjør det litt vondt å puste, men det går fort over og så er det deretter hurtig stans av bevegelse som forårsaker smertene( som for eksempel å hoppe). Hva i all verden gjør dette? Ligger jeg bare pussig( på brystkassa e.l) i senga? Er det kulde? Trente forøvrig brystmusklene beinhardt på fredagen, men sist dette skjedde for noen måneder siden så hadde jeg ikke trent på en evighet. Føles som om smerten sitter i brystkassa og ikke lungene eller inn mot hjertet(altså rett innenfor de musklene(pecs'a)). Har hatt hard lungeinfeksjon før som jeg tror har gitt meg astma(etter en natt uten søvn pga medisinene jeg fikk + sigaretter med mye tjære), da jeg har blitt sensitiv mot røyk og eksos etc. (Støvsugd rommet nå og har god varme så skal se om det hjelper og ting bedrer seg til i morgen, gjør det ikke det skal jeg oppsøke lege.) Edit: begynte på Lyrica mot nevropatiske smerter i dag så er det mye feil så skylder jeg på det ^-^ Endret 11. oktober 2011 av reversfaen
vidarkri Skrevet 11. oktober 2011 Skrevet 11. oktober 2011 Det er fort gjort å få en strekk i muskulatur og bindevevet som holder ribbbeina sammen. Jeg har selv hatt dette mange ganger og det føles omtrent som det du forklarer. 1
reversfaen Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Skrevet 11. oktober 2011 Hurra, da kan jeg endelig flytte tankene mine over på andre ting! Takk for raskt svar :]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå