Gå til innhold

Hvordan starter jeg recovery av en ny Asus


Tangier

Anbefalte innlegg

Kjøpte en Asus K53SV for en knapp måned siden. Og jeg har klart å fucke den opp allerede :)Tenkte jeg skulle skaffe meg en clean install. Hele tiden har den mast om at jeg skal lage en backup av recovery installsaken, men siden det krevde å brenne 7 dvder så dreit jeg i det. Hvis disken ryker så installerer jeg heller fra en vanlig disk.

 

Men nå finner jeg søren meg ikke ut hvordan jeg starter recovery, altså gjenopprette fabrikkinstillinger. Inne på backup & restoremappen som lå på skrivebordet første gang jeg startet maskinen er det bare recovery burner som ligger. Og det er ingen partisjoner som heter noe med recovery,med mindre de er skjult da.

 

Noen som kan hjelpe meg med dette, eller må jeg installere fra en annen windows dvd. Og isåfall er det noen som har erfaring med det, og fått FN knapper og slikt til å funke i ettertid.

Takk på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm... jeg fikk nå gjenoppretta greit.

Meeeen, har fortsatt et av de samme problemene jeg hadde før jeg kjørte fabrikkgjenoppretting, og det er at windows utforsker kræsjer hele tiden. Skjønner ikke hvorfor...

 

 

Heisann. Hadde samme problemet, sjekket litt rundt og fant ut at sannsynligvis ASUS WebStorage som skaper problemet (forsvant i alle fall hos meg etter avinstallering). Så om du klarer deg uten det kan du prøve å avinstallere det.

 

Link:Her

 

Ser det er litt forskjellige løsninger, men dette virket som sagt for meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...