Gå til innhold

Atari 2600 vs 21. århundrets teknologi.


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har akkurat fått skaffet meg til verke en fungerende Atari 2600 konsoll som virker som bare fy. Har mange spill og fire kontrollere, men har et problem.

 

Jeg har som sikkert mange andre ikke crt tv lenger, men Lcd flat-tv. Og der har jeg store problem med å søke inn spillet, siden det ikke finnes noen scart løsning til Atarien er dette eneste mulighet.

 

Er det noen som vet hva en skal gjøre? Eventuellt hvilken frekvens en skal forholde seg til for å finne bilde?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Har akkurat fått skaffet meg til verke en fungerende Atari 2600 konsoll som virker som bare fy. Har mange spill og fire kontrollere, men har et problem.

 

Jeg har som sikkert mange andre ikke crt tv lenger, men Lcd flat-tv. Og der har jeg store problem med å søke inn spillet, siden det ikke finnes noen scart løsning til Atarien er dette eneste mulighet.

 

Er det noen som vet hva en skal gjøre? Eventuellt hvilken frekvens en skal forholde seg til for å finne bilde?

 

 

Hei...

 

Vet ikke om dette er til noe hjelp, men på min philips led tv så er det en egen meny hvor jeg kan søke etter analoge tv signaler. Har brukt den flere ganger til atari nes og tilogmed famicom. Finner alt... Så om du har en meny som det så er nok det din beste sjanse. :) Men det varierer selvsagt fra tv til tv.

 

Eller, om du har plass der du bor, så er det alltids en bruktbutikk som har en 22 tommer bøtte tv som du kan sette opp. Så får du skikkelig den Retro følelsen. Ingenting er som en kul spillmaskin på en gammel TV.

 

Lykke Til !

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...