Gå til innhold

Sminke fra ELF


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke kvalitetssminke akkurat. Jeg bestilte derfra for noen år siden. Øyenskyggene og kostene er helt ok, ikke superbra greier da.

Mascaraen derimot, det er noe av det verste jeg har vært borti. Det samme med vippetangen, som ble ødelagt etter noen dager.

 

Så hvis du vil ha helt middelmådig og billig sminke er det et bra alternativ. Men jeg ville ikke ha satset fult og helt på det. Lang leveringstid er det også. Så det er ikke akkurat noe jeg vil anbefale.

Lenke til kommentar

Har bestilt derifra mange ganger og har bare positive erfaringer. Den aller billigste sminka der inne mener jeg har samme kvalitet som f.eks. maybelline o.l. noen er også bedre enn det man vil kunne få kjøpt på vita og sånne butikker. Siden mye av det man kan kjøpe bare koster rundt 13 kr, så er det mye for pengene.

 

Jeg vil heller anbefale deg å kjøpe fra studio merket. Mye bedre kvalitet :) ELF pleier å ha masse tilbud (nå har dem free shipping.), så vent med å kjøpe sminke til det er tilbud. Men husk å holde deg under 200 kr, da dette ikke er en norsk bedrift.

 

Leveringstiden syns jeg kort. Når dem hadde 50 % avslag, så kom pakken min på 4 dager. Men som regel er den her på under 7 dager.

 

 

Hvis du har facebook, så kan du like dem og der kan du finne mange tips og erfaringer med sminken.

 

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...