Gå til innhold

Nytt Macbook Batteri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok. Problemet er at batteriet er nå helt død, og jeg er nødt til å ha ett nytt batteri. Macen blir brukt til spillejobber, og en skjelden gang klarer en drita person å røske ut strømkabelen, og det det at musikk stopper opp er ett scenario jeg helst vil unngå.

 

Jeg kommer nok uansett til å kjøpe meg en ny MBP iløpet av ett år, så jeg vet ikke hvor mye penger jeg skal gidde å legge i det. Uansett, går jeg på eplehuset har jeg jo batteriet i morgen.

 

Hvor lang tid kan jeg forvente at macbooken skal vare med ett nytt orginalt batteri?

Det er snakk om en 2.1ghz dual core med 3gb ram.

 

Viss jeg først skal bruke litt peng på den, så blir det fort ny HD(7200 RPM), og 4gb ram.

Noen som vet hva den raskeste typen ram jeg kan bruke på maskinen min?

Og hvilken oppløsning kan jeg kjøre på en ny 13" MBP?

Endret av bagcrap
Lenke til kommentar

Da ble det ett batteri fra Dealextreme. 270kr inkl. frakt.

 

Vil jeg merke stor forskjell på ytelse ved å bytte over til en 7200rpm HD? Og evt. mere ram? Har 3gb nå. Skal jeg ha SSD, så blir det desverre alt for dyrt da jeg minst trenger 500gb.

Endret av bagcrap
Lenke til kommentar

Det må bli senere. Jeg bruker ikke 6000 på en HD, til en så gammel mac, da venter jeg heller litt til, og kjøper meg en ny MBP til 10k, og oppgraderer til SSD senere. Det er ingen store operasjoner som blir kjørt på pcen, men det blir lagret en god del mp3'er på mac'en, og jeg har ikke lyst til å drasse rundt på en ekstern hd, så derfor blir det isåfall en stor SSD når den tid kommer. De eneste programmene som blir kjørt er Serato Scratch Live, og Serato ITCH, som er dj programvare som krever lite og ingen prosessor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...