Jan Erik Engan Skrevet 29. september 2011 Skrevet 29. september 2011 Pussy Cat Bildet er fjernet. Beskrivelse: En liten oppskarping og støyfjerning..thats all..ja mulig det er kuttet noe,men tror ikke det;) Link til bildesiden
wasco Skrevet 29. september 2011 Skrevet 29. september 2011 Liker fargetsikket og det det varme, intime uttrykket
UllaSpansdahl Skrevet 29. september 2011 Skrevet 29. september 2011 Vakker katt. Flott fokus på øynene og fint utsnitt. Ville ha lysnet det hele litt, men det er smak og behag.
N.Copola Skrevet 29. september 2011 Skrevet 29. september 2011 Flott kattebilde. Fargetonen er myk og harmonisk. At puset har blikket på siden av fotografen er et pluss
Jan Erik Engan Skrevet 29. september 2011 Forfatter Skrevet 29. september 2011 Liker fargetsikket og det det varme, intime uttrykket Takker så mye Fint pusebilde- vakker kattunge Takker så mye Vakker katt. Flott fokus på øynene og fint utsnitt. Ville ha lysnet det hele litt, men det er smak og behag. Takker så mye Flott kattebilde. Fargetonen er myk og harmonisk. At puset har blikket på siden av fotografen er et pluss Takker så mye og mail på det du vet er sendt til din mail
N.Copola Skrevet 29. september 2011 Skrevet 29. september 2011 Liker fargetsikket og det det varme, intime uttrykket Takker så mye Fint pusebilde- vakker kattunge Takker så mye Vakker katt. Flott fokus på øynene og fint utsnitt. Ville ha lysnet det hele litt, men det er smak og behag. Takker så mye Flott kattebilde. Fargetonen er myk og harmonisk. At pusen har blikket på siden av fotografen er et pluss Takker så mye og mail på det du vet er sendt til din mail Har akkurat registrert mailen din - bekreftelse kommer
Morten Ellingsen Skrevet 29. september 2011 Skrevet 29. september 2011 Har du fått deg en ny katt? Et godt eksponert bilde JE.
Jan Erik Engan Skrevet 29. september 2011 Forfatter Skrevet 29. september 2011 (endret) Vakkert. Får nesten lyst på katt. Takker..ja driver oppdrett så bare å si ifra..haha..tuller nå da Har du fått deg en ny katt? Et godt eksponert bilde JE. Takker.Nei eldste sønn og samboeren hans sin katt dette Endret 29. september 2011 av Jan Erik Engan
Miss Photography Skrevet 29. september 2011 Skrevet 29. september 2011 Katte elsker som jeg er så liker jeg dette godt:) Nydelig liten pus
Jan Erik Engan Skrevet 30. september 2011 Forfatter Skrevet 30. september 2011 Katte elsker som jeg er så liker jeg dette godt:) Nydelig liten pus Takker
Jan Erik Engan Skrevet 30. september 2011 Forfatter Skrevet 30. september 2011 Mjukt og godt dette, Jan Erik! Tusen takk
Anbefalte innlegg